Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Op 28 en 29 juli hebben we ons uitgeleefd in Las Vegas. Dit was echt een wereld stad! De kosten voor een overnachting waren laag, het parkeren was gratis, heel apart. Verder draait het daar alleen maar om geld! De eerste middag hebben we een wandeling op de Strip gemaakt. Dit is DE straat van Las Vegas. Je weet niet wat je ziet, zoveel hotels, casino's etc. We zijn verschilldende hotels ingeweest om ze van binnen te bekijken. Elk hotel heeft een mega casino en veel winkels. En GROOT, niet normaal! Tegen de avond waren we dan ook helemaal uitgeteld. We sliepen in Circus Circus op de 17e etage. Dit was nog maar op de helft van de hoogte van het hotel. Kun je nagaan hoe hoog en groot allemaal. In ons hotel zat zelfs een pretpark met achtbaan en al. Als we van de Strip naar onze kamer wilden moesten we echt tien minuten lopen door het Casino en langs een aantal winkeltjes.

De volgende ochtend lekker uitgeslapen en met de auto naar Hooverdam geweest. Dit stelde niet heel veel voor. Het was echter wel een mega grote dam. 's middags heerlijk aan het zwembad gelegen en Leon heeft zich vermaakt in het casino (hij moest mijn verliezen weer goed maken ...). 's Avonds zijn we naar de show: The Blue Men Group geweest. Echt super goed!! Die mannen konden er wat van. Hierna een avondje doorgezakt op de Stip. Daar is zo ontzettend veel te doen en te zien, echt leuk. Bij het barretje waar we stonden was een meid mega handig met flessen gooien etc. Echt een ware act om te zien. Hier is ook een film van. We hebben dan ook mega veel dronken mensen gezien. Om 04.00 uur zijn we ons nestje maar eens ingedoken!

• 02 Augustus 2010 - 09:12

Sini En Bennie:

hoi katyana en leon

we dachten al
    helemaal geen reisverslagen meer maar nu vier tegelijk, had jij dit keer geen geluk en leon wel,kun je nog geen foto,s plaatsen,nog veel plezier

groetjes van thuis