Grand Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ha,

De Grand Canyon was inderdaad indrukwekkend. Super groot! We zijn aa de Zuidkant naar binnengegaan. Het is ongeveer 335 mile (5 uur rijden ...) als je ook nog even naar de Noordkant wilt.

We hebben eerst zelf een ritje met de auto gedaan om een aantal uitzichtspunten te bekijken. Daarna zijn we met de shuttle bus rondgereden. Hier en daar zijn we uitgestapt om een stuk te wandelen. Het enige nadeel is dat je niet door de Grand Canyon kunt wandelen. Je bekijkt alles dus van bovenaf. Daarom wilden we de film van de Grand Canyon bekijken. Helaas waren we 's avonds te laat en hebben we dit de volgende ochtend gedaan. De film was super mooi gemaakt.

De Grand Canyon is iets dat je gezien moet hebben maar is niet iets om een aantal dagen te verblijven, vinden wij ...