Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

07 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Palm Springs

Vanuit Sedona zijn we naar Palm Springs gereden. Een rit van zes uur! 's Ochtends eerst even aan het zwembad gelegen. Rond een uurtje of elf vertrokken naar Palm Springs. We hebben de toeristische route gekozen. Leon moest dus een stuk van circa 50 km. door de bergen circelen. Heeeeeeel mooi uiteraard (haha). We zijn via Joshua Tree gereden, een National Park. Dit was niet echt bijzonder, behoorlijk droog allemaal. Na acht uur rijden waren we eindelijk in Palm Springs. Toen we daar de straat naast het hotel in wilden rijden was deze afgezet. Bleek er een feest te zijn met allerlei kraampjes etc. Gauw de koffers weggebracht en hier naar toe geweest. Was erg druk en gezellig. In een homo bar aan de bar gezeten. Heerlijke Mohijto's gedronken (Ilse, ken je ze nog ...). Deze waren echt goed!