Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Huntington Beach - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Huntington Beach

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

11 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Huntington Beach

Op 7 augustus zijn we aangekomen in Huntington Beach. Voordat we hier naar toe zijn gereden hebben we eerst een rondje LA gemaakt. We zijn als eerste naar Beverly Hills gereden. Hier een beetje rondgereden. Helaas ging het niet helemaal goed met het vinden van de 'dure' buurt. Bij toeval kwamen we uit in Santa Monica. Hier had men een super gezellige winkelstraat waar ontzettend veel te doen was. Hier hebben we de middag dan ook doorgebracht. Tegen het einde van de middag zijn we naar Huntington Beacht gereden. Jammer genoeg bleek dat we circa 10 km. van het strand af zaten ... We hebben 's avonds dus de auto maar meegenomen en een rondje op de boulevard gemaakt.

De volgende dag was het mega bewolkt 's ochtends. Blijkt dus altijd zo te zijn. We zijn dus eerste naar een outlet store wezen winkelen. Tegen half twee waren we terug bij het hotel om naar het strand te gaan. Aangezien de US open surfing in Huntington Beach was en een concert van Weezer, was het dus berredruk! We konden de auto nergens kwijt. Met een klein gelukje konden we de auto twee kilometer verderop kwijt. Dus ... toch nog een uurtje aan het strand gelegen. Daarna plekje op het terras gezocht om mensen te kijken. Ik heb nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien, schitterend gewoon. Op het terras ook heerlijk Japans gegeten.