Zion en Bryce Canyon - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Zion en Bryce Canyon - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Zion en Bryce Canyon

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

01 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Kanab

Zo, op 31-7 zijn we vroeg opgestaan om via Zion naar Bryce Canyon te rijden. We hebben in Zion de Overlook Trail gelopen. Na een tunnel die erg lang en donker was konden we onze auto parkeren. De wandeling was super mooi. Aan het einde hadden we een geweldig uitzicht! Via de Mount Carmel route zijn we verder gereden. Aan deze route lagen een paar mooie uitzichtspunten die we dan ook hebben bekeken.

Toen we in Bryce aankwamen was het weer niet echt geweldig. Onderweg nog wat regen gehad. Er was veel onweer en bliksem. Daarom werd het afgeraden om een wandeling door de kloof te maken. Erg jammer! We hebben wel alle uitzichtspunten bekeken. Onderweg kwamen we veel herten tegen. Ze liepen over de weg en kwamen erg dichtbij. Leuk om te zien! Nadat we het park uit zijn gereden hebben we de Mossy Grove route nog even gelopen. Dit was een korte route naar een waterval en een grot. De grot stelde niets voor. De waterval was wel leuk om te zien.

Rond 21.15 uur kwamen we aan in ons hotel in Kanab. Lekker geslapen en verder niet veel gedaan.

Nu vertrekken we weer naar Zion. We willen daar toch nog wat meer zien. Vanmiddag zullen we naar Page gaan waar we twee dagen blijven.

Wordt dus weer vervolgt!
De internet verbindingen waren niet overal even goed, vandaar dat het zolang duurde. Dit geldt ook voor het bereik van de telefoons!

Doegie!!

• 02 Augustus 2010 - 18:24

Claudia:

Klinkt goed allemaal hoor!! En ik denk dat jullie helemaal uitgeput weer terug komen van jullie vakantie. Ach, je hebt hier nog alle tijd om bij te komen. Hier gaat het met het weer niet meer zo super. Als het zo door gaat komen we een paar dagen eerder thuis, maat tot nu toe genieten we met volle teugen op de camping. Veel plezier nog en we zijn benieuwd naar de foto's!!