San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

25 Juli 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo,

Een trein later dan gepland aangekomen op schiphol. Ik dacht namelijk dat ik de dollars op de tafel thuis had laten liggen. Dus ... halverwege Beckum weer terug. En ... ja hoor, ze zaten toch in de tas. Een voordeel, we hoefte niet over te stappen.

Na een goede vlucht van 11 uur zijn we aangekomen in San Francisco. Rond half vijf vertrokken richting het hotel. Aangezien het verkeerde adres in de Tomtom stond kwamen we aan de verkeerde kant van de stad uit. Gelijk maar even de Twin Peaks bekeken. Schitterend uitzicht van de stad vanaf hier.

Daarna de kamer bekeken en snel weer richting centrum gelopen. Hier China Town bekeken en een goede indruk van de stad gekregen.

De volgende ochtend op tijd vertrokken om de 49 mile scenic route te rijden. Middels deze route kwamen we langs alle bezienswaardigheden in de stad. Tegen de avond met de boot naar Alcatraz vertrokken. Een indrukwekkende tocht door de gevangenis met een walkman op als een echte toerist! Na de boottocht de DIKKE DODGE weer opgezocht en teruggereden naar het hotel. Hier de auto MET sleutels weer achtergelaten in de parkeergarage. Blijkt hier vrij normaal te zijn.

25 juli ging om 04.10 uur het brandalarm. Rechtop in bed! Na enige twijfel als een gek de koffers en tassen ingepakt en van de hoogste verdieping (acht hoog!!) met de trap naar beneden gegaan. Ikke met een propvolle koffer, een rugzak op de rug en twee tassen in de hand en Leon met een koffer. Kortom: ik mag nooit meer klagen dat de boodschappen te zwaar zijn!!! Om half zes ons ontbijtje achter de kiezen en nu op pad naar Yosemite! Kortom mooi op tijd dus!!

Tot gauw!!

Foto's volgen ....

• 26 Juli 2010 - 14:33

Barrilett:

lekker slim van die dollars volgende x eerst ma in de tas kijken en dan pas terug rijden haha.. veel plezzier

• 26 Juli 2010 - 20:27

Maris:

Kan er ook maar 1 gebeuren met die dollars. Muts.
    En wat was het nou dat het brand alarm ging???