Yosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu Yosemite - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leon en Katyana Ottink - WaarBenJij.nu

Yosemite

Door: Katyana

Blijf op de hoogte en volg Leon en Katyana

26 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanochtend eerst naar Mariposa Grove geweest. Hier hebben we bomen gezien die zo groot zijn als ... ja, niet te beschrijven eigenlijk. Zo ontzettend groot!! Hier een wandeling door het bos gemaakt en daarna doorgereden naar Glacier Point. Dit zou het mooiste uitzichtspunt moeten zijn. Het uitzicht was inderdaad schitterend mooi maar de stop er voor was veeel mooier! Super mooi uitzicht over het gehele park.

Om naar het volgende dorp te komen waar we alleen zullen overnachten moesten we vrij ver door Yosemite Park rijden om aan de andere kant te komen. Dit hebben we via de Tioga Route gedaan. Gewoon weer geweldige uitzichten en super mooie plaatsen. We konden niet overal kijken, dan waren we morgen nog niet over!!! Het grappigste was wel dat elke keer als we om een berg kwamen het landschap er geheel anders uitzag.
Net uit het park gekomen zijn we naar het Mono Lake (een mooi meer) wezen kijken. Ik zei tegen Leon dat de donkere wolken van een brand kwamen. Leon verklaarde me voor gek en vroeg of ik nooit aardrijkskunde had gehad ... Wolken komen op tussen de bergen. En wat bleek: een brand!

Vannacht slapen we in Mammoth Lake. Een echt wintersport dorpje!

We gaan nu een biertje en een wijntje drinken! Morgen op naar Death Valley. Schijnt er 48 graden te zijn ... We zullen zien!

De foto's kunnen we nog niet plaatsen, de pc zit in de kast :-)

• 27 Juli 2010 - 09:08

Sini En Bennie:

hoi katyana en leon

fijn dat alles voorspoedig verloopt
    hier is het weer wat minder,volgens mij hebben jullie wel leuke discussies met elkaar en nog veel plezier

groetjes van thuis

• 29 Juli 2010 - 07:38

Gerard En Willy:

Hello America hier Hoksebarge!
    En wij maar steeds kijken of we de koffers al kunnen pakken,maar helaas!Nog geen gokje gewaagd?
    Zo te lezen beleven jullie een geweldige reis.
    Geniet er van!

• 31 Juli 2010 - 12:01

Barrilett:

eh hallo waar blijft het volgende verslag jullie zijn er al bijna weer hahaha maak is aan joh

• 31 Juli 2010 - 12:01

Barrilett:

Foto's???????

• 01 Augustus 2010 - 13:10

Annet Ottink:

Hallo Katyana en leon;

Hoe is het met julie. Ik heb net julie trouwfoto's gezien. Erg mooi en tot 13 augustus. Dan hoor ik wel hoe het julie hebben gehad!

Gr. Annet ottink